4-dnevni potep po Avstriji in Nemčiji v času jesenskih počitnic in s paleto različnih postankov in doživetij: jezera, mesta, tematski park, grad, kosilo pod najvišjo goro v Nemčiji in obisk rojstnega kraja slavne igralke Romy Schneider.

Termin: 31.10. – 3.11.2018
Krožna pot: 4 dni, 1.935 prevoženih km

Na pot smo krenili z avtodomom (tokrat manjši Fiatov model “Benivan 118/Benimar”), da ponovno izkoristimo vse prednosti tovrstnega potovanja: vse pri roki in občutek domačnosti, neodvisnost od lokacije, mobilnost in fleksibilnost brez potrebnega prepakiranja, možnost potovanja s psom (ob skrbnem nazdoru nad čistočo) in ne nazadnje, koriščenje izven sezonskih cen za najem AD.

Avtodom Avstrija-Nemčija

(klikni na zemljevid za povečavo)

FOTO ALBUM
(klikni na fotografijo za prikaz galerije slik)

31.10.2018: jezero Traunsee, mimo mesta Linz in postanek v Passau

Avtodom Avstrija-Nemčija

Odhod ob 9:15, potem ko smo opremili AD z vsem potrebnim. Vozimo smer Salzburg, kjer se nekaj kilometrov pred njim odcepimo desno in se ob cca 14h ustavimo v kraju Traunkirchen. Ta leži ob jezeru Traunsee, ki velja za najgloblje jezero v AU. Na prvi vtis me slikovita vasica spominja na Bled, čeprav je jezero 16x večje od Blejskega, v objemu veličastnih gorskih očakov in ob prelivanju jesenskih barv pa zato enako slikovito in prikupno ter v tem času spokojno tiho, saj smo bili eni redkih obiskovalcev v predprazničnem času (1.nov). nesk.

Nadajujemo vožnjo skozi univerzitetno mesto Linz , kjer nas pozno popoldanska ura in malce težav pri iskanju “negaražnega parkinga” vodi ven iz mesta. Pri tem se zapeljemo mimo muzeja prihodnosti Ars Electronica Center, katerega pročelje v večernih urah menja barvo.

Ob 19:30 postanek v kraju Passau, kjer malce stran od centra brezplačno prenočimo na PZA (Wohnmobilstellplatz Passau Winterhafen), sicer brez možnosti oskrbe AD. Prvi dan malce manj ogledov, zato pa prevoženih točno 500 km.

1.11.2018: Hoja po gozdni poti 30m nad tlemi v parku Waldwipfelweg, vstop v “narobe hišo” in obisk mesta Nürnberg

Avtodom Avstrija-Nemčija

Po zajtrku ob 9:30 zapustimo Passau – mesto treh rek˝, ki leži ob sotočju rek Donave, Inn in Ilz. Ker imamo zastavljen plan in omejen čas, si Passau ne ogledamo, me pa navduši vožnja ob reki in pogled na pisana pročelja stavb, ki se bohotijo na rečnem bregu. Sedaj razumem, zakaj Passau imenujejo tudi Bavarske Benetke.

Drugi dan našega popotovanja nam je še vedno naklonjen (oblačno z nekaj sončnimi žarki), pa da se malce sprehodimo na svežem zraku, se ustavimo v tematskem parku Waldwipfelweg, ki sem ga izbrala že pred našim odhodom. Gre za sprehajalno gozdno pot, ki so jo konstrukcijsko zgradili 30m nad tlemi z lepim razgledom na bavarski gozd in dolino Donave. Med potjo, ki se vije tudi po gozdnatih tleh je na voljo manjša jama iluzij, kar nekaj informativno – razvedrilnih tabel z raznimi nalogami o živalih in naravi, posebnost parka pa je narobe obrnjena lesena hiša, v katero je vstop omejen za hkrati 25 oseb (vstop na žetone 2 EUR).

Popoldne nadaljujemo pot proti Nurnbergu, kjer se sprehodimo po mestnem središču, vse do osrednjega trga z veliko katedralo, kjer si privoščimo kosilo v lokalni “steak house” restavraciji (kužki spet toplo dobrodošli). V mestu je kljub praznikom čutiti še vedno živahen utrip z uličnimi performerji, na mestnih stojnicah in v nekaterih izložbah trgovin pa je že prava predbožična ponudba in dekoracija. Zanimivost mesta je tudi presenetljivo veliko mostov čez reko Pegnitz, vsak pa skoraj unikat zase.

Vozimo mimo kraja Esslingen am Neckar, ki ga izpustimo za ogled zaradi pozne ure pa prespimo na počivališcu Gruibingen https://fengshuirasthaus.de. Ta je eden lepših, kar sem jih videla. Njegova posebnost je menda v tem da je eden prvih počivališč zgrajen po Feng shui-ju, ob njem je speljana lepo urejena, tlakovana cesta s klopcami, v počivališču nudijo tudi možnost tuširanja.

2.11.2018: Obisk Fairy Tale castle (Schwangau), kosilo pod najvišjo goro v Nemčiji Zugspitze in Innsbruck “by night”

Avtodom Avstrija-Nemčija

Po zajtrku v AD smo že na avtocesti proti Ulm-u, s ciljem obiska pravljičnega gradu Neuschwanstein,v kraju Schwangau, kjer se potrdi izjema na naši poti, namreč polno obiskovalcev, zato parkiramo cca 15 min hoje od izhodišča za grad.

Vstopnice za obisk gradu so bile razprodane (verjetno bi bilo potrebno urediti online), zato izkoristimo čas za cca 20_30min sprehod po gozdni asfaltirani poti vse do gradu. Tega je dal zgraditi bavarski kralj Ludvik II. Bavarski. Gre za najznamenitejši grad tega kralja in enega najbolj obiskanih v Nemčiji, sicer pa je bil inspiracija Walt Disney-u za pravljico Trnuljčica (Sleeping Beauty).

Sledi nastavitev navigacije za Innsbruck, med vožnjo pa postanek za kosilo v restavraciji Zugspitzblick, ki se ponapša z razkošno teraso s pogledom na jezero Blindsee in najvišjo goro v Nemčiji Zugspitze. Naslov restavracije: Zugspitzblick, Fernpassstraße 152, A-6633 Biberwier.

Dan zaključimo z večernim sprehod po mestu Innsbruck, kjer pred mestnim gledališčem Landestheater naletimo na spominsko proslavo. Sledi postanek ob znameniti stavbi Golden Roof – muzeju zgodovine mesta Innsbruck, katerega pročelje je obloženo z več kot 2.600 svetlečimi ploščicami. Privoščimo si še pregrešno okusno vročo (belo) čokolado z jajčnim likerjem in smetano, potem pa nas dežne kaplje prisilijo, da se odpravimo iz mesta.

3.11.2018: Skok v IKEA Salzburg in postanek ob jezeru Königssee, nekoč domovanje igralke Romy Schneider

Avtodom Avstrija-Nemčija

Zadnji dan izkoristimo za obisk IKEA trgovine v Salzburgu in krajši postanek ob jezeru Königssee, kjer je na ogled tudi spominska hiša ob 80-letnici Romy Schneider.

Ob 15h zaključimo z našimi začrtanimi ogledi in krenemo “via home”. Ker pa je v predlaganem planu poti ostalo še kar nekaj točk, ki jih nismo obiskali, npr:

• Linz (Ars Electronica Center),
  • Bamberg (mesto z zanimivo arhitekturo, znano po dimljenem pivu),
  • Esslingen am Neckar (vasica z pollesenimi hiškami, ki so tudi najstarejše)
  • Partnach Gorge (soteska v Garmisch-Parten Kirchen),
  • skok do Berlina,
  • in še mnogo drugih

… upam, da bomo še kdaj ubrali poti v to smer.

Na svojem Facebook in Instagram profilu redno objavljam utrinke iz aktualnih potovanj in izletov. Predvsem na Facebook-u je na ogled veliko albumov , ki si jih lahko ogledaš, predno te zamika, da bi se odpravil na pot. Pohodniške in kolesarske ture objavljam tudi na svojem STRAVA profilu.

Vabim te, da skupaj z mano ODKRIVAŠ SVET, črpaš moje popopotniško-izletniške idejekomentiraš, deliš in (mi) tudi ti zaupaš še neznane poti doma in po tujini.